کد خبر : 376
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 18:07

چطور بازی موبایل لجند را به جیمیل لینک کنیم؟

چطور بازی موبایل لجند را به جیمیل لینک کنیم؟

  موبایل لجند که در میان گیمرها با نام اختصاری MLBB نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین بازی‌های آنلاین موبایل برای سیستم عامل اندروید است که طرفداران بسیاری دارد. تنوع بالای قهرمان‌ها و گیم پلی جذاب از دلایل اصلی محبوبیت این بازی به شمار می‌آیند. اتصال و لینک شدن حساب Google به بازی موبایل لجند

 

موبایل لجند که در میان گیمرها با نام اختصاری MLBB نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین بازی‌های آنلاین موبایل برای سیستم عامل اندروید است که طرفداران بسیاری دارد. تنوع بالای قهرمان‌ها و گیم پلی جذاب از دلایل اصلی محبوبیت این بازی به شمار می‌آیند. اتصال و لینک شدن حساب Google به بازی موبایل لجند از دزدیده شدن حساب توسط هکرها جلوگیری می‌کند. 

خرید جم موبایل لجند ارزان با ایدی از آی گیم

شما می‌توانید با این روش از دستاوردهای خود در این بازی محافظت کنید و احتمال هر خطری را به حداقل برسانید. لینک کردن بازی موبایل لجند به جیمیل، علاوه بر افزایش امنیت حساب، باعث می‌شود که گیمرها به‌طور همزمان چند حساب در موبایل لجند داشته باشند. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چطور بازی موبایل لجند را به جیمیل لینک کنیم؛ برای پیدا کردن پاسخ این سوال این مطلب را بخوانید.

چطور بازی موبایل لجند را به جیمیل لینک کنیم؟

همان‌طور که گفته شد، اتصال اکانت موبایل لجند به جیمیل روشی موثر برای افزایش امنیت حساب درون‌برنامه‌ای است. کلاهبرداران و هکرهای زیادی در اینترنت جست‌وجو می‌کنند تا بتوانند سوژه‌ای محاظفت‌نشده را پیدا کنند تا بتوانند با دسترسی غیرقانونی به اطلاعات شخصی افراد در شبکه‌های مجازی و بازی‌های آنلاین سود ببرند. همچنین یادگیری نحوه اتصال بازی موبایل لجند به جیمیل این امکان را به گیمرها می‌دهد که حساب‌های از دست‌رفته و دزدیده شده خود را بازیابی کنند. علاوه بر این، در صورت داشتن بیش از یک حساب کاربری، با لینک شدن به جیمیل می‌توانید به‌راحتی از اکانت اصلی به اکانت‌های جانبی خود وارد شوید.

لینک اکانت موبایل لجند به جیمیل

در ادامه روش اتصال حساب موبایل لجند به جیمیل را توضیح می‌دهیم:

  • روی آواتار خود کلیک کنید تا به صفحه‌ای در داخل بازی هدایت شوید
  • گزینه Account را انتخاب کنید
  • از مجموعه اکانت‌های نمایش داده شده، حساب‌های شخص ثالث را انتخاب کنید
  • با این کار فرایند لینک کردن حساب Google به موبایل لجند شروع می‌شود
  • با تکمیل شدن این فرایند، اکانت موبایل لجند شما به حساب‌های شخص ثالث متصل و مربوط می‌شوند
  • می‌توانید برای افزایش امنیت و ایمن‌تر شدن اکانت موبایل لجند، بازی را به انواع رسانه‌های اجتماعی متصل کنید تا از روش‌های مختلفی قابل بازیابی باشد

اکانت‌ها چگونه در موبایل لجند فعال می‌شوند؟

پیش از هر کار باید به صفحه نمایه درون‌بازی بروید و سپس روی تب حساب کلیک کنید. بعد از این گزینه Account Center را انتخاب کنید تا وارد حساب کاربری خود در موبایل لجند شوید. سپس روی گزینه Disconnect 3rd  Party Account کلیک کنید. بعد از این مرحله، باید روی گزینه حساب شخص ثالث آماده حذف کلیک کنید. سپس حساب شخص ثالث آزاد خواهد شد و شما قادر خواهید بود که برای لینک کردن موبایل لجند به جیمیل و سایر شبکه‌های اینترنتی اقدام کنید. پس از تکمیل شدن فرایند, علاوه بر این‌که امنیت حساب کاربری خود را افزایش دادید، به‌راحتی می‌توانید به سایر اکانت‌های خود در بازی نیز دسترسی داشته باشید.

فعال کردن اکانت در موبایل لجند

با اتصال موبایل لجند به جیمیل اطلاعات بازی در امان می‌مانند

بازی موبایل لجند یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین استراتژیک موبایلی است که طرفداران زیادی دارد. گیمرها در نبردهای این بازی زحمات زیادی کشیده‌اند و در انواع رنکینگ‌ها به رتبه‌های بالاتر صعود کرده‌اند. مود بازی گروهی در بازی‌های مولتی‌پلیر آنلاینی مثل موبایل لجند، کالاف دیوتی و پابجی جذابیت این عناوین را چندین برابر می‌کند. در این بازی ارزهای مهمی نیز وجود دارند که گیمرها برای دستیابی به آن‌ها هزینه‌هایی را پرداخت کرده‌اند. بنابراین امنیت حساب کاربری موبایل لجند بسیار مهم است. برای ایجاد فضایی ایمن‌تر برای اطلاعات اکانت بازی، می‌توان موبایل لجند را با روش‌های ساده به جیمیل خود لینک کرد. با این کار هم امنیت حساب را بیشتر می‌کنید و هم می‌توانید به‌راحتی به اکانت‌های دیگر خود وارد شوید.

خرید جم موبایل لجند ارزان با ایدی از آی گیم

برای خرید جم موبایل لجند ارزان، می‌توانید از طریق فروشگاه معتبر ای گیم اقدام کنید. این فروشگاه برای تمامی دستگاه‌های موبایل، از جمله اندروید و iOS، خدمات ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با سفارش جم موبایل لجند ارزان و دیگر آیتم‌های این بازی، از امکانات و آیتم‌های ویژه آن استفاده کنید.

تیم خرید درون بازی آی گیم، تمام تلاش خود را می‌کند تا سفارشات جم موبایل لجند را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد. سایت آی گیم دارای اینماد و درگاه پرداخت قانونی است. این بدان معناست که این سایت توسط سازمان مربوطه تایید شده است و فعالیت آن کاملاً قانونی و ایمن است.

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، معتبرین سایت خرید درون بازی موبایل لجند با ایدی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تولید محتوا رپورتاژ آگهی