کد خبر : 532
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 0:35

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با Dishonored مقایسه می شود

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با Dishonored مقایسه می شود

Mattias Lilja از Paradox Interactive در مورد توسعه Vampire: The Masqerade – Bloodlines 2 اظهار نظر کرده است، و خاطرنشان می کند که آزمایش اولیه دنباله بسیار درخواست شده باعث مقایسه با اکشن محبوب RPG Dishonored شده است. تغییرات بین استودیوهای توسعه و حذف چندین سرنخ داستان، بسیاری از طرفداران را نسبت به مسیر Vampire:

vampire-the-masquerade-bloodlines-2-dishonored-corvo

Mattias Lilja از Paradox Interactive در مورد توسعه Vampire: The Masqerade – Bloodlines 2 اظهار نظر کرده است، و خاطرنشان می کند که آزمایش اولیه دنباله بسیار درخواست شده باعث مقایسه با اکشن محبوب RPG Dishonored شده است. تغییرات بین استودیوهای توسعه و حذف چندین سرنخ داستان، بسیاری از طرفداران را نسبت به مسیر Vampire: The Masqerade – Bloodlines 2 خسته کرده است، اما این آخرین اظهارنظرهای ناشر بازی موج جدیدی از خوش بینی را برانگیخته است.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در حال حاضر یک توسعه پر سر و صدا را تجربه کرده است، به طوری که عنوان خون آشام پس از به روز رسانی در آگوست ۲۰۲۴، یک بار دیگر تاریخ انتشار خود را به تعویق انداخته است. تماشاگران به دلیل تاخیرهای مکرر و تریلر رونمایی از گیم پلی نه چندان رضایت بخش برای Vampire ناراضی شده اند. : The Masquerade – Bloodlines 2، بنابراین به نظر می رسد که پارادوکس مشتاق است هر گونه نگرانی را با مقایسه ای سالم با یک عنوان موفق برطرف کند.

منبع:gamerant

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تولید محتوا رپورتاژ آگهی